Exercise...

Přizpůsobení života cvičení

2. dubna 2014 v 19:18 | Effy Warrien
Zdravím :3.. Tak jsem se před nějakou dobou zamýšlela nad tím, jak se můj život změnil, co jsem začala se cvičením. Začala jsem si uvědomovat co jím, kdy jím a kolik toho jím. Co všechno se změnilo? Rozhodně toho bylo dost a celkově můj jídelníček je úplně o něčem jiným, než dřív.:D Tady jsou tři důležité body.

1. Celkově dost důležitou změnou bylo pro mě vyřazení ochucených nápojů. Colu ani limonádu jsem nikdy moc nepila, ale sirupu a různých ochucených vod jsem pila dost. Před nějakou dobou jsem je ale úplně vyřadila ze svého "jídelníčku" a jsem pouze na čisté vodě. Občas přidám citrón, grep, nebo tak něco. Ale jinak nepuju nic jinýho. /Nepočítám občasný čaj a mléko jako pití nepočítám;)../

Soooo cute 😍2. Když jsem začala brát železo (nejspíš anémie), tabletky který beru před večerním jídlem, začala jsem si uvědomovat taky to, v jaký šílený čas večeřím. V devět hodin, deset, jednoduše jak je čas, žejo. A co si budem povídat, 3 hodiny před spánkem to fakt nebylo. A tak jsem změnila i tohle. Když je čas na večeři, nejede přes to vlak. Pár hodin před spánkem a hned se sní o krásné budoucnosti líp..;)

3. Třetí bod je pití syrových vajec. Jasně, před nějakou dobou se mi z toho málem obrátil žaludek. Ale teď už mi to nedělá problém a občas nějaké vypiju. Není novinkou, že obsahují velké množství bílkovin a ty potřebuju ke tvorbě svalstva. Teda ne, že bych plánovala kariéru kulturisty..:D Ale nehodlám do sebe cpát různý chemický blbosti, když mám k dispozici přírodní zdroj..:P

Don't let dreams always be dreams4. Každej správnej jídelníček kulturisty musí obsahovat tvaroh!:P Pokud ne, tak je dotyčnej absolutní idiot, s prominutím. ;D Nejlepší je dávat si tvaroh večer, kvůli lepší, rychlejší regeneraci svalů. Já se ho tedy snažím mít v jídelníčku co nejčastěj. :)

5. Rybky rybky pojďte ke mě, ojojoj.;D Ryby jsou sice náročnější jak na přípravu, tak co se týká peněz, možná právě proto jich ani tolik nevyužívají kulturisti. A pochopitelně každý nemusí tu chuť ryb (asi milovníci Nema, nebo co).. Ale já si ji dám ráda a mnohem častěji než dřív.. důvod? Nenasycené mastné kyseliny, proteiny a minerály. mňam.

..Snad se vám článek líbil a byla bych ráda, kdyby si češi (a slováci) uvědomili, že ve spoustě věcech dělají nevědomky zásadní chyby, co se týká jejich stravování. Dříve jsem brala svůj jídelníček jako normální, průměrný, ani ne nezdravý, ovšem ani zdravý. A tak to bere většina... Ale jste si jisti, že vám váš žaludek děkuje za tu pěknou dnešní hostinu, nebo vás začíná pomalu nenávidět?...ať už cvičíte nebo ne, myslím, že se tohle týká všech. :)
 
 

Reklama